ReconnAct Leusden

Stichting ReconnAct is een landelijke organisatie. Onze missie is om zoveel mogelijk mensen in Nederland aan betekenisvol werk te helpen door maatjesprojecten op lokaal niveau te ondersteunen. In korte tijd heeft ReconnAct met projecten nu actief in Amersfoort, Blaricum, Eemnes, Huizen, Laren, Leusden, Soest, Waddinxveen en Weesp bewezen dat mensen via de inspanningen van Jobmaatjes weer aan het werk komen. De inzet van vrijwillige, enthousiaste en doelgerichte mensen maken het mogelijk dat veel werkzoekende mensen inmiddels weer een betaalde baan gevonden hebben.

In Leusden richt ReconnAct zich op dit moment specifiek op statushouders waarbij er nauw wordt samengewerkt met de Gemeente Leusden en de NVA.

Het projectteam bestaat uit Marian Connotte en Lex Bergers.