Kom Binnen Bij Bedrijven: 23 t/m 28 maart

In maart 2020 van ,  openen honderden bedrijven en organisaties hun deuren. Iedereen die in een of meerdere bedrijven/organisaties geïnteresseerd is, kan zich aanmelden voor een bedrijfsbezoek. Kom Binnen Bij Bedrijven is erop gericht bedrijven en organisaties in contact te brengen met werkzoekenden, stagiairs en vrijwilligers. Ook scholen met leerlingen/studenten die zich willen oriënteren op branches en beroepen maken gebruik van de open dagen.

Kom Binnen Bij Bedrijven week plaats van maandag 23 t/m zaterdag 28 maart 2020. Hoe het werkt? Heel makkelijk. Vanaf nu kun je de lijst met deelnemende bedrijven bekijken. Vanaf 10 februari 2020 schrijf je je via deze website rechtstreeks in bij bedrijven en organisaties van je keuze. Dat kan bij zoveel bedrijven als je wenst.