Nieuwe JobMaatjes van harte welkom!

Sinds kort beschikt ReconnAct Waddinxveen over twee deskundige en ervaren trainers die onze Waddinxveense JobMaatjes gaan trainen. We zijn daar hartstikke trots op.

Dit betekent dat we ook onze groep van enthousiaste JobMaatjes kunnen gaan versterken met een aantal nieuwe vrijwillige JobMaatjes.  Dus grijp nu je kans als je het leuk vindt om Waddinxveners te begeleiden in hun zoektocht naar een nieuwe baan door je nu aan te melden. Het kost je gemiddeld een uur per week van je tijd. Je krijgt dat dubbel en dwars in de vorm van voldoening terug. Want je kunt van grote betekenis in het leven van een ander zijn.

Bedenk dat iedereen met een hart voor mensen vrijwillig JobMaatje kan worden.  Je wordt zeker niet in het diepe gegooid; je krijgt een gratis training en een uitgebreid intakegesprek en je wordt gekoppeld aan een Jobzoeker die goed bij jou past.

Het enige wat je hoeft te doen is een mailtje te sturen of een belletje te plegen naar projectleider Marjan Stoffers voor een vrijblijvende afspraak. Je kunt haar bereiken via marjanstoffers@reconnact.nl of 0641387364.

Just do it!