ReconnAct HBEL

Stichting ReconnAct is een landelijke organisatie, voortgekomen uit GIDSnetwerk, een landelijk netwerk van leiders dat zich ten doel stelt mensen meer te betrekken bij onze samenleving. Onze missie is om zoveel mogelijk mensen in Nederland aan betekenisvol werk te helpen door maatjesprojecten op lokaal niveau te ondersteunen.

In korte tijd heeft ReconnAct met projecten in Soest, Barneveld en Apeldoorn bewezen dat mensen via de inspanningen van maatjes weer aan het werk komen. De inzet van vrijwillige, enthousiaste en doelgerichte mensen maken het mogelijk dat veel werkzoekende mensen inmiddels weer een betaalde baan gevonden hebben.

ReconnAct is dus een landelijke organisatie, met lokale stichtingen. In HBEL wordt stichting ReconnAct uitgevoerd door een project team bestaande uit Marian Connotte en Paul Koeleman. Klik hier voor de contactgegevens.

Er wordt onder andere nauw samengewerkt met de Gemeente Huizen, Blaricum, Eemnes en Laren.