Betekenisvol werk

Mensen aan betekenisvol werk helpen, dat is de opdracht die ReconnAct Wageningen zichzelf stelt. Dat doet ze door ‘jobmaatjes’ te werven en op te leiden. Deze maatjes worden gekoppeld aan mensen die werk zoeken.

> Meer over ons

Onbetaalbare voldoening

We zoeken nog meer jobmaatjes. Iets voor jou?
    Na een training/instructie ga je samen met je deelnemer, schouder aan schouder, ‘aan het werk’. Je helpt met een luisterend oor, geeft praktische adviezen en gebruikt contacten uit je eigen netwerk. Wat krijg je er voor terug? Een hoop voldoening!

> Meer weten/ Maatje worden?

ReconnAct Wageningen werkt!

Steeds meer mensen raken werkloos en komen uiteindelijk in de bijstand terecht. Dat brengt veel problemen met zich mee: niet alleen voor de mensen die het direct aangaat, ook voor hun gezinnen en directe omgeving.

Betekenisvol werk

Mensen aan betekenisvol werk helpen, dat is de opdracht die ReconnAct Wageningen zichzelf stelt. Dat doet ze door ‘maatjes’ te werven en op te leiden. Deze maatjes worden gekoppeld aan mensen die werk zoeken. Om een netwerk van potentiële werkgevers op te bouwen, geeft ReconnAct regelmatig presentaties aan ondernemers.

Samen redzaam

ReconnAct verbindt mensen aan elkaar en werkt mee aan een sterkere lokale samenleving, waarin we “samen redzaam” zijn. Doet u mee?

• Meld je aan als maatje en lever een waardevolle bijdrage aan het welzijn van een plaatsgenoot.
  • Of misschien wilt u graag zelf een maatje?

NIEUW: Jaarverslag 2017

Sinds oktober 2015 maakt ReconnAct deel uit van de lokale stichting ‘Samen Redzaam’. Deze stichting geeft soortgelijke burgerinitiatieven een kans. Lees het Jaarverslag ReconnAct 2017.

ReconnAct bij Rotary

ReconnAct bij Rotary Club Wageningen

Stan Uyland, oprichter ReconnAct, Ellen Speet voorzitter Rotary en Delano Charmes,.

Op 1 februari 2018 was ReconnAct te gast bij Rotary Club Wageningen. Een bemoedigende avond met zeer betrokken mensen en goede gesprekken. Lees het verslag van de avond in de Stad Wageningen van 14 februari.

Startpunt Wageningen

Elke donderdagmiddag zijn we aanwezig op het Startpunt in Wageningen, Rooseveltweg 408a, kamer 108. Ivm vakantie niet op 2 en 9 augustus.
Logo Startpunt WageningenBij het Startpunt werken allerlei maatschappelijke organisaties samen, waaronder ook ReconnAct.