Ik zoek een Job/ZZP-maatje

Op zoek naar werk of nieuwe opdrachten?
Een Job/ZZP-maatje helpt je op weg!

Werkzoekend?

Al een tijdje zonder werk of te weinig opdrachten? Dat is vervelend. Werk geeft financiële zekerheid, sociale contacten en de mogelijkheid om je kwaliteiten in te zetten. Niets om handen hebben, werkt demotiverend. Dan kun je wel eens gaan twijfelen aan jezelf: zou die baan er ooit nog komen?

Job/ZZP-maatjes

Een Job/ZZP-maatje van ReconnAct helpt je graag om weer aan de slag te gaan. Job/ZZP-maatjes zijn inwoners van Wageningen. Zij krijgen een training en zetten zich vrijwillig in.  Voor hen telt vooral de voldoening  om jou te helpen.

Samen aan de slag

Met een Job/ZZP-maatje sta je er niet alleen voor.  Samen bekijk je wat je zou willen. Je spreekt af welke doelen je wilt halen: een baan, nieuwe opdrachtgevers, vrijwilligerswerk of stageplek. Een Job/ZZP-maatje gelooft in jou en geeft je vertrouwen. Bij tegenslagen biedt een Job/ZZP-maatje een luisterend oor en brengt je weer op nieuwe ideeën.

Een ZZP-er:

“Ik ben kunstenaar en had te weinig opdrachten. Een Maatje uit Barneveld heeft toen een brainstromsessie gedaan, waarbij we “buiten de box” moesten denken. Soms was dat hilarisch, maar uiteindelijk kwamen tot de gedachte om de levens-geschiedenis van overledenen te gaan schilderen. Ik heb inmiddels al 2 betaalde opdrachten op zak”.

Interesse?

• Heb je een bijstandsuitkering, bespreek dan met je klantmanager of een jobmaatje jou kan helpen.
  • Wil je geholpen worden richting werk? Vraag een jobmaatje aan!
  • Zoek je als ZZP’er meer leads of opdrachten?
    Onze ZZP-maatjes zijn succesvolle ondernemers, die hun netwerk inzetten om jou op weg helpen naar meer opdrachten.Laat je gegevens achter of maak rechtstreeks een afspraak met projectleider Delano Charmes, tel. 06-155 17 927.

Ik zoek een
Job-Maatje