Organisatie

ReconnAct” is een landelijke stichting, voortgekomen uit GIDSnetwerk, een landelijk netwerk van leiders dat zich ten doel stelt mensen meer te betrekken bij onze samenleving. Onze missie is om zoveel mogelijk mensen in Nederland aan betekenisvol werk te helpen door maatjesprojecten op lokaal niveau te ondersteunen. ReconnAct heeft in korte tijd in projecten in Soest, Barneveld en Apeldoorn bewezen dat mensen via de inspanningen van maatjes weer aan het werk komen.

Stichting Samen Redzaam

Sinds oktober 2015 maakt ReconnAct Wageningen deel uit van de lokale stichting ‘Samen Redzaam’. Deze nieuwe stichting geeft soortgelijke initiatieven een kans. Het gaat om projecten waarbij burgers en bedrijven zich vrijwillig inzetten om de lokale samenleving te versterken. Het interim-bestuur bestaat uit Stanley Neyndorff en Wim van Rijssel. Voor het definitieve bestuur zoeken we nog bestuursleden.

Projectleider Delano Charmes

Delano Charmes
Projectleider van ReconnAct Wageningen is Delano Charmes (1963). Delano Charmes heeft jarenlange ervaring in Human Resource Management. In diverse organisaties gaf hij leiding aan projecten en afdelingen personeelszaken. In 2010 rondde hij een aanvullende studie Bedrijfskunde af. Hij ziet zichzelf als iemand die op positieve en flexibele wijze mensen weet aan te sturen en het beste uit mensen naar boven haalt.

“Waarom ik enthousiast ben over ReconnAct? Het geeft mij voldoening om anderen te zien opbloeien als zij de kans krijgen hun unieke talent te gebruiken. Als mensen zich inzetten op hun manier en vanuit hun plek (werkgevers/instellingen/vrijwilligers) dan kan dit de lokale samenleving versterken. Daar lever ik graag een bijdrage aan”.

Privacy statement

Wij willen zorgvuldig omgaan met uw privacy. Lees in het Privacy Statement ReconnAct Wageningen, wat wij met uw gegevens doen.